Cyklus cviků působí především na energetické úrovni. Stimuluje v našem těle žlázy s vnitřní sekrecí, které jsou zodpovědné za řízení procesů v našem těle. Tyto orgány jsou pak propojeny s energetickými centry těla-čakrami.

Pokud jste začáteční doporučujeme 2-3 opakování každého cviku.
S tím jak bude získávat cit pro cviky a zkušenosti, můžete počet opakování zvyšovat až na 11.
Zkušení praktikanti opakují cviky až 21-krát.

První cvik má urychlit otáčení jednotlivých energetických center těla - čaker. Postavte se zpříma a rozpažte ruce. Paže by měly být vodorovně se zemí, , dlaněmi dolů. Pomalu a jemně se začněte otáčet s výdechem kolem osy těla ve směru hodinových ručiček. Začínejte velmi zvolna s maximálně 6-ti otáčkami. Po čase sami zjistíte, zda můžete počet otáček zvýšit. Pro stimulaci energetických center je naprosto dostačující 12 otáček, maximálně 21 otáček. Otáčet se začínáme s výdechem a pokoušíme se sladit dech s rychlostí pohybu.

Druhý cvik také stimuluje všech 7 energetických center, je však jednodušší. Lehneme si na podložku, paže natáhneme podél těla, dlaněmi dolů. Nohy máme volně položené na podložce tak, aby se kotníky a kolena dotýkala. Několikrát se zhluboka nadechneme a vydechneme. S výdechem zvedáme hlavu od podložky a bradu opíráme do klíční kosti. Zároveň zvedáme dolní končetiny od podložky. Pokud je to možné, snažíme se nekrčit kolena a nohy zvednout do svislé polohy. V konečné poloze se na chvíli zastavíme - snažte se nezadržovat dech. S dalším výdechem se pomalu a jemně vracíme do výchozí polohy

třetí cvik
čtvrtý cvik -
sedněte si na podložku, dolní končetiny natažené před sebe, chodidla asi 30 cm od sebe. Paže volně podél těla, dlaně se opírají o podložku, prsty směřují ke kolenům. Tělo držíme zpříma. Dýcháme volně do břicha. Počkáme si na výdech a sklopíme hlavu bradou ke klíční kosti , s nádechem hlavu pomalu zakláníme, tak jak je nám to příjemné. Současně zvedáme zadeček vzhůru a vytvoříme tělem jakousi "lavici". Ideální je dosáhnout trupem vodorovné polohy. Dýchejte volně, nezadržujte dech. Počkejte si na výdech a pozvolna se vracejte do výchozí polohy, uvolněte se.
Pátý cvik -
výchozí polohou cviku je leh na břiše. Chodidla se opírají prsty o podložku. Zvolna se opřeme dlaněmi vedle prsou a s nádechem a tlakem do podložky zvedáme hruď. Ideální je dosáhnout pozice, kdy můžeme paže propnout v loktech. Hlava je v mírném záklonu. S výdechem sklápíme hlavu bradou ke klíční kosti a zároveň zvedáme zadeček vzhůru. Tělo tvoří obrácené písmeno "V ".Ideální je , když nohy mohou zůstat v kolenech propnuté. S výdechem se pozvolna vracíme do výchozí polohy. U cviku si pro větší procítění můžete zavřít oči.